2012. április 5., csütörtök

Nincs ihletem :((

Segítsetek néhány komival pls. :)

3 megjegyzés:

  1. Tessék ihletet gyűjteni, mert szeretjük a történeted!
    Remélem egy kis ösztönzőnek jó volt. ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom egy komival mennyit tudnék segíteni,de ha benézel hozzám egy kis meglepi vár.Siess a folytatással,mert tűkön ülve várom.
    Puszi:*

    VálaszTörlés
  3. Szija csajszi!
    Na szóval én most olvastam el a történeted! Őszinte leszek, az elején nem nagyon jött át! Akkora káosz volt az első néhány részben, hogy én komolyan mondom azt se tudtam mi van. És ahogy olvastam a komikat azt szűrtem le, hogy te se tudtad eldönteni melyik pilótát "told" a történetbe. De végül Nicot választottad és a történeted és az írásmódod is hatalmas fejlődésen ment keresztül. És most már öröm olvasni a részeket egyre jobbak lesznek. Clearnek nem mindennapi az életvitele és ettől izgalmas. Néha meggondolatlan és ettől rágom a körmeimet tövig. :) Ami nem baj, sőt! Imádom ezt a két nem normális sexmániást! =) Azt mondjuk nem értem, hogy Lew mit akar tőle... Mert Buttont még csak megértem, de ő vessen magára egy nagybetűs BAROM!!! XD
    Erre a vacsira meg nem kicsit vagyok kíváncsi! Úgyhogy csajszi szedd össze magad! Küldök ihletet virtuálisan! Hajrá!!!
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés