2012. augusztus 2., csütörtök

38.rész: Jenson vs. Nico

-Úristeen!Ne! - szedtem össze a ruháimat.
-Mi van? - kérdezte Nico kómás fejjel. - Te miért vagy meztelen? Mondd, hogy nem...
-Amint látod valószínűleg DE!
-Mi történt az este?
-Nem vagyok benne biztos, de valószínűleg szexeltünk.
-Azért nem kell ilyen bunkón válaszolni.
-Erről az egészről te tehetsz!
-Mi? Méghogy én!
-Te itattál le!
-Mondtam, hogy elmehetsz! - jött közelebb.
-Ez akkor is hiba volt. - ültem le. Elfordulnál kérlek?
-Már láttalak meztelenül.
-Kérlek!
-Rendben.Elmondod neki?
-Nem tudom. - válaszoltam, miközben éppen bekapcsoltam a melltartómat.
-Velem mindig őszinte voltál.
-És látod, hogy mi lett belőle! Tényleg utálsz engem? - kérdeztem félve.
-Már,hogy utálnálak! - fordult meg.
-Fordulj vissza, még nem öltöztem fel.
-Szereted?
-Hogy kérdezhetsz tőlem ilyet? - kérdeztem dühösen. - Persze, hogy szeretem!
-És engem? - kérdezte higgadtan.
-Nico...Én...én,nem...én nem tudom.
-Akkor derítsük ki! - jött oda hozzám.
-Mit csinálsz?
-Kiderítem, hogy szeretsz-e. - nyomott a falhoz, majd megcsókolt.
Nem is próbáltam meg eltolni magamtól, mert annyira jó érzés volt Nico Rosberg-el csókolózni.
-Most már tudod, hogy mi a válasz, mert én tudom.
-Ezt miért tetted?
-Mert szeretlek, és tudni akartam, hogy te ugyanígy érzel-e.
-Nem lehet.Egyszer már megtettem ugyanezt veled, tudod, hogy milyen érzés, nem akarhatod, hogy másnak is ugyanígy fájjon.Mert ez nekem is fáj, de nem tehetek ellene.Döntöttem. És nem melletted.A tegnap este, pedig csak egy hatalmas hiba volt.
Otthagytam Nico-t a szobában és felhívtam Jenson-t, hogy mégis merre van.
-Szia! Hol vagy?
-Szerintem ezt én is kérdezhetném tőled.
-Jens kérlek! Ezt ne telefonon beszéljük meg.
-A szállodában vagyok, gyere ide.
-Egész este téged kerestelek! - jött oda dühösen.
-Neked is szia! - csuktam be az ajtót.
-Tudod,hogy mennyire aggódtam érted? Mégis hol a fenében voltál?
-Fáradt vagyok. Hadd menjek aludni.
-Addig nem mész sehova, amíg nem válaszolsz.
-Mégis mit akarsz hallani, mi? - ordítottam.
-Csak azt szeretném tudni, hogy hova francba tűntél! - nézett rám mérgesen.
-Jenson én...én... - eszembe jutott, hogy Nico-val is ugyanezt tettem és végül szakítottunk, ezért gyáva módon inkább kitaláltam egy gyenge sztorit - én sokat ittam és az egyik VIP helyen ébredtem és fogalmam sincs, hogy mi történt, azt sem tudom, hogy hogy kerültem oda.
-Ne haragudj, de annyira aggódtam.
-Tudom. - öleltem meg. - Szeretlek baby!
-Én is szeretlek. - csókolt meg.
-Most megyek, lefekszem.
-Rendben.
Hogy tehettem ezt? - kérdeztem magamtól. Nico-t pont Jens miatt hagytam el, mert Jenson az, akit imádok és nem tudnám nélküle elképzelni az életem, de most pedig éppen Nico-val feküdtem le és ezzel Jenson-t bántottam, habár erről nem tud, és remélem, hogy nem is fog.
Aludni persze nem tudtam, de most nem akartam Jenson-nel beszélni, ezért csendben feküdtem az ágyon.
A következő versenyekre nem mentem ki, tudtam, hogy ebben az idényben a Red Bull nagyon gyors és nehéz rajtuk fogást találni, de nagyon nem merültem bele a 2011-es F1-be.
Talán azért kerültem a forma 1-et, hogy kerüljem Nico-t,de ezt nem akartam magamnak beismerni és emiatt sajnos Jenson-nel sem voltunk olyan sokat együtt. De mégis történt egy olyan dolog, amitől lehet, hogy teljesen megváltozik az életünk.
-Jobban vagy? - kérdezte Jens reggel.
-Nem igazán.
-Pihenj egy kicsit, hátha jobban leszel.
Néhány órát aludtam,addig Jens lement edzeni. Mikor felért már egészen jól éreztem magam, vagy legalábbis azt hittem...
-Szia! Megjöttem.
-Szia. A konyhában vagyok.
-Jobban nézel ki. - jött oda hozzám.
-Jobban is érzem magam.
Legalább is azt hittem,mert ahogy odajött hozzám olyan rosszul lettem, hogy ki kellett rohannom a fürdőszobába.
-Jól vagy? - szaladt utánam.
-Zuhanyozz már le.
-Mi?
-Olyan rossz szagod van.
-Eddig nem zavart.
-De most zavar.
Amint kimondtam ezeket a szavakat, eszembe jutott, hogy mostanság amit meglátok azt megeszem, és persze a reggeli rosszullétek, egyből összeállt a kép.
-Jó, akkor lezuhanyzom.
-Jenson.
-Igen?
-Azt hiszem terhes vagyok.
-Mi? - nézett rám meglepettem. - Biztos?
-Azt mondtam, azt hiszem.
-Ez nagyszerű. - ölelt meg.
Kicsit meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog reagálni.
Az elkövetkező pár napban rávettem magam, hogy felhívjam Jess-t, mivel mégis csak a barátnőm és szükségem volt rá.
-Haló?
-Szia Jes, én vagyok.
-Szia Claire.
-Még nagyon haragszol?
-Próbálok tovább lépni, de nem könnyű.
-Ne haragudj, annyira sajnálom.
-Nem haragszom, igazából már egyikőtökre sem, csak még nem igazán tudtam túl tenni magam a történteken.
-Azért hívtalak, mert nagyon nagy szükségem lenne rád.
-Valami baj van? - kérdezte aggódva.
-Nem, nincs baj, csak..csak...
-Na, Claire mondd már!
-Terhes vagyok.
-Mi?
-Illetve még nem biztos, de a jelek alapján nagyon úgy tűnik.
-Gratulálok!
-Köszönöm. Szeretném, ha itt tudnál lenni velem és nem is tudom...
-Egy szót se többet holnap ott vagyok.
Másnap reggel megérkezett Jess.
-Szia. Jenson?
-Nem tudom, valami dolga van.
-Csináltál már tesztet?
-Még nem. - néztem rá kissé félve, mivel tudtam, hogy erre mi lesz a válasza.
-Claire! Miért nem csináltál még tesztet? Legalább lenne valami jelzés.
-Szerintem a reggeli rosszullétek és az, hogy mindent megtudnék enni, amit meglátok, szerintem elég jelzés.
-Még jó, hogy gondolok rád. Tessék. - nyújtott át egy terhességi tesztet.
-Köszi.
-Tempó!
-Jól van megyek már.
Mikor kijöttem a fürdőszobából letettem az asztalra a tesztet és a kanapén ülve vártuk az eredményt.
-Mi tart ilyen sokáig? - kérdeztem türelmetlenül.
-Nyugi, mindjárt kész.
-Hogy is volt? Ha egy csík, akkor negatív, ha kettő, akkor pozitív. Nem, fordítva.
-Nyugi.
-Annyira ideges vagyok.
-Jens hogy reagált.
-Nagyon jól. Őszintén szólva meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ennyire örülni fog neki.
-Szerintem remek szülők lesztek.
-Azért még ne éljük bele magunkat, még egyáltalán nem biztos.
-Azért jó esély van rá. - mosolygott.
-Egyszer megkérdeztem Nico-tól.
-Mit?
-Hogy mit szólna egy babához.
-És mit mondott.
-Jött a szokásos pilóta dumával.
-Az azért nem akarok gyereket, mert lassabb leszek a pályán duma?! - nevetett.
-Igen. - nevettem én is
-Készén állsz? - mutatott a tesztre.
-De te nézd meg először.
-Meg mondjam vagy megnézed?
-Mondd meg te, úgy se tudom, hogy hány csíkot kell mutatnia.
-Kisfiút vagy kislányt szeretnél?!
-Úristen! Muti!


-Már csak egy dolog van hátra.
-Mi?
-Megyünk a doktorbácsihoz, hogy 100%-os legyen az eredmény.
-De én nem kértem időpontot.
-Claire Hall! Mi lenne veled nélkülem?
-És mikorra kell mennünk. Kb. 30 perc múlva.
-Te aztán tényleg nem bízol semmit a véletlenre. - nevettem.
-Mire Jenson hazaér. Már biztosan kijelentheted neki a nagy hírt.
A váróban azt hittem, hogy soha nem kerülök sorra. Jess végig ott volt velem, amiét nagyon hálás vagyok neki.
-Claire Hall.
-Ez te vagy.
Bementünk és felfeküdtem az ágyra.
-Ez most egy kicsit hideg lesz. - közölte az orvos.
-Rendben.
-Nem kell izgulni, nem lesz semmi baj.
-Még sosem voltam ilyen helyzetben.
-Ezzel sokan vannak így. - próbált nyugtatni. - Nézze csak! - mutatott a képernyőre. - Ott a kisbabája.
Még egyenlőre nem lehet megállapítani a baba nemét, de minden rendben van. Kb.8 hetes lehet a magzat.

-Milyen kicsi. - teltek meg könnyel a szemeim. - Kaphatnék róla egy képet?
-Persze. Majd küldök egy értesítést, hogy mikor kell majd jönnie.
-Rendben. Köszönöm.
A fellegekben éreztem magam, annyira boldog voltam, mikor 100%-os lett, hogy terhes vagyok.
Sajnos Jess nem tudott maradni, mivel egy fotózás kellős közepén jött el, csak azért, mert én megkértem rá, ezért vissza kellett mennie.
-Szia Kicsim!
-Szia! - ugrottam a nyakába, kezemben a fotóval.
-Mi ez a jó kedv? Mi van a kezedben?
-Nézd milyen picike! Ott a kisbabánk. - mutattam a képre.
-Ez tényleg igaz? Úristen! Ezt nem tudom elhinni! És hány hónapos?
-2
-És már lehet tudni a nemét?
-Még nem.
-Két hónap?
-Igen. Akkor kb. januárban fog megszületni, szerencsére nincs szezon, csak tesztek.
-Ennek én is örülök.
-És ha két hónapos, akkor kb. áprilisban voltunk ilyen ügyesek. Lehet, hogy a Maláj Nagydíj szerencsét hozott.
Ezt a mondatot jobb lett volna, ha Jens nem mondja ki, mert ő nem tudja, hogy mi történt ott. Nekem eddig kétségem sem volt, hogy ki az apja, de most eszembe jutott,nem biztos, hogy Jenson az...


3 megjegyzés:

  1. Szia! Jaj, atya világ!! Kérlek szépen, hogy Jensé legyen a gyerek, vagy legyen Nico-é, de akkor is Jensszel legyen boldog a legvégén!! Légyszi, légyszi!! És Jess...hát le a kalappal előtte!! Ilyen egy igazi barátnő, képes túltenni magát bármin!! Siess a folytatással!!
    Puszi

    ui: Hozzám is felkerült a friss!!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon jó fejezet lett. Szegény Claire, eldönteni sem tudom, melyik pilótát szereti jobban. Fogalmam sincs kitől lehet terhes, de véleményem szerint, bármelyik is az apa mindkettővel jól járna! Én mindkét pilótát szeretem.
    Ha elmondja a dolgokat Jenson-nek kíváncsi leszek a reakcióra, mégis csak megcsalta a barátnője, az ex pasijával, nem mellesleg lehetséges, hogy a gyerek is tőle van! Ez kicsit sokk lenne, az biztos.
    Persze ott van Nico is, ha ő az apa az is jó, de kitudja, hogy Ő, hogyan reagál, nem mellesleg vissza fogadná e Clairet, ha Jens dobja!
    Annyi de annyi megválaszolatlan dolog van! :D
    Remélem hamar hozod a frisst, most aztán van miért "aggódni"! :)
    Puszii.

    VálaszTörlés
  3. Úhhh... Ezt most jól elintézte Claire. Valamiért biztos vagyok benne, hogy Nico sem hagyja ennyiben a dolgokat, főleg ha megtudja, hogy Claire terhes és akár ő is lehet a kicsi apja. Akkor pedig tuti, hogy a két lökött pulykakakas egymásnak esik.

    Imádtam! Várom a következőt!

    Pusszó: Hooligirl

    VálaszTörlés