2013. szeptember 22., vasárnap

58.rész: Kitartás

- Mit gondolsz a virágokról?
- Nekem tetszik  Kicsim, de nem beszélhetnénk végre valami másról. Minden nap ugyanazt hallgatom. Mi lenne, ha egy kicsit pihennénk. - húzott magára.
- Nico! Vedd egy kicsit komolyabban.
- Én komolyan veszem, de szerintem már egy hete nem feküdtünk le.
- Szerintem meg túlzol. Elintézzük ezt és megígérem, hogy a kedvedre teszek.

Gyorsan eltelt ez az egy hét. Szerencsére Nico sokat segített és a maga módján még komolyan is vette a dolgokat. A párom kitalálta, hogy a következő futam után menjünk el az az utáni bulira. Igazából nem volt túl sok kedvem hozzá, de ha szeretné, akkor ennyi belefér. A Mercedes számára ez a hétvége sem úgy alakult, ahogy szerették volna, így talán még jobb is, hogy kicsit kitudják engedni a gőzt. Míg Nico készülődött néztem a listát, hogy kik lesznek ott és persze, hogy volt olyan, akit nem szívesen akartam látni.

Résztvevők listája:
Sebastian Vettel
Mark Webber
Michael Schumacher
Jessica Michibata
Nicole Scherzinger
Jenson Button
Kimi Raikkönen
Nico Rosberg
Claire Hall
Paul Di Resta
Heikki Kovalainen

- Csak ennyien lesznek? Nem lesz túl nagy buli, megéri egyáltalán elmenni?
- Nagyon vicces vagy.
- Tudom, én mindig. - mosolyogtam önelégülten.
- Ez azoknak a listája, akiket meghívtak a paddockból és el is fogadták azt.
- Nem emlékszem, hogy én elfogadtam volna. - játszadoztam.
- Claire! Fejezd be!
- Mit? Ne légy dühös. - közeledtem felé szépen lassan. - Mit szólnál egy privát bulihoz?
- Nem lesz semmi bajod, ha találkozol a többiekkel, Nicole-al nem is kell foglalkoznod.
- Rendben! Megadom magam, de ha botrány lesz, én előre szóltam!

Megérkeztünk a szórakozóhelyre. Meg kell, hogy mondjam eléggé modern 21. századi hely volt. A legújabb dalokat játszották, a berendezés elképesztő volt, LED lámpák mindenhol, nagyon király. A piáról nem is beszélve, még soha nem láttam ekkora kínálatot.
Sebastian amint meglátott elvitt egy körre táncolni. Nem akartam, hogy Nico félreértse a dolgot, ezért inkább tartottam egy kis távolságot. Nagyon élveztem a bulit. Miután táncoltunk Sebastian-al, visszamentünk Nico-hoz, aki már meg is rendelte az italunkat. Beszélgettünk ,majd Seb és Nico hirtelen eltűnt, nem tudom biztos megjött Lewis vagy Kimi. Már egy fél órája egyedül ültem ott és még senki nem jot vissza. 1 órával később már más volt a helyzet, de nem biztos, hogy a megfelelő ember jött oda.
- Szia Calire!
- Szia Jenson.
- Van kedved táncolni?
- Figyelj, én nem akarlak megbántani, de Nico-val vagyok itt és ő a vőlegényem és ismerve az előéletünket nem tartom túl jó ötletnek, hogy együtt lássanak.
- Nem lekapni akarlak csak táncolni egyet.
Szívem szerint táncoltam volna vele, de az eszem folyton azt súgta, hogy ez rossz ötlet, mert hiába szeretem Nico-t, sajnos nagyon nagy hibákat szoktam elkövetni, főleg ha részeg vagyok és most is volt bennem már néhány pohár.
- Sajnálom, de nem! - ez az, ellen tudtam állni, talán ez már haladás.
- Rendben. Majd találkozunk. - felelte csalódottan.
Persze! Most meg bűntudatom van.

- Te meg hol voltál? - kérdeztem kissé sértődötten a páromat. - Itt hagytál egyedül.
- Ne haragudj ,csak beszélgettem a srácokkal.
- Jól van! De még egyszer ne hagyj itt. Legalább egy órán keresztül ültem itt egyedül.
- Miért nem mentél el táncolni?
- Azért, mert az egyetlen ember, aki megkért, hogy táncoljak vele az exem volt és nem vagyok benne biztos, hogy díjaztad volna. De mindegy, mert annak ellenére, hogy majdnem leitattál, sikerült helytállnom és nemet mondtam.
- Köszönöm! - csókolt meg. - Látod, mondtam hogy minden rendben lesz. Van kedved táncolni? - kérdezte mosolyogva.
- Persze.

Reggel 4-kor sikerült beesnünk az ágyba. Annyi erőnk sem volt, hogy a ruháinkat levegyük.

Másnap reggel lementm, hogy közöljem nemsokára elhagyjuk Nico-val a szállodát. Kimi Raikkönen és éppen ekkor jött le, azért rajta is meglátszott az este.
- Claire! Már felém se nézel?
- Szia Kimi! Éppen most szóltam, hogy Nico és én szeretnénk elhagyni a szállodát.
-  Az nagy kár, mert szívesen beszélgettem volna veled.
- Még van egy kis időm, ha gondolod megihatunk valamit.
- Én másra gondoltam. - közeledett felém lassan.
- Kimi, az már a múlt. Szép volt, jó volt, ennyi volt.
- Hiányzol!
- Eltudom képzelni. Mindegy most mennem kell nem akarom megváratni a vőlegényem.

Végre itthon! Monaco még mindig ugyanolyan csodálatos. Örülök, hogy itt élhetek azzal az emberrel, akit a világon a legjobban szeretek.

A szezonnak még messze nincs vége és Nico-nak folyamatosan segítenie kell a gyárban a srácoknak fejleszteni, így nem sok időt tudunk együtt tölteni, ami most még rosszabb, így hogy  összeházasodunk.

Nagyon gyorsan telnek a hetek, főleg így hogy egyedül kell szerveznem az esküvőt, mert a vőlegényem folyamatosan dolgozik. Másrészről viszont éppen ezért lassan is telnek, mert alig várom, hogy a párom hazaérjen és együtt legyünk  néhány napot,mielőtt visszamegy dolgozni.

- Hogy haladsz az esküvő szervezésével?
- Jól!
- Nekem is lehet beleszólásom? Elvégre én vagyok a vőlegény.
- Persze,  hogy lehet Drágám.Eddig csak azért nem említettem neked, mert tudom, hogy most a szezonhajrában nagyon oda kell figyelned.
- Attól még érdekel az esküvő és nyugodtan beszélhetünk róla.
- Köszönöm Édesem! - csókoltam meg. - És mi lenne az, amin változtatni szeretnél?
- A nászéjszakán!
- Mi! Ne tartsuk meg?!
- Nem, dehogy is! Jézusom túl sokat foglalkozol ezzel, kicsit pihenned kéne. Épp ellenkezőleg, mi lenne ha nem csak egy éjszakás lenne, hanem egész napos.
- Neked elment az eszed. - nevettem. - Nem biztos, hogy bírnám a tempót és különben is a házasság nem csak a szexról szól.
- Mi? Nekem erről senki sem szólt! Várjunk csak, akkor át kell gondolnom ezt az egészet.
- Ne hülyéskedj! - csókoltam meg. - Te csak a szex miatt akarsz elvenni?
- Tudod, hogy szeretlek. De láttad már magad?! Nem semmi!
- Lökött vagy és tipikus pasi. Másra sem tudsz gondolni de én így szeretlek.

Végül úgy döntöttünk, hogy decemberben tartjuk meg az esküvőt, mert így Nico is nyugodtabb lehet, nem kell a munkán izgulnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése