2012. március 3., szombat

11.rész: Munka

Másnap a menedzserem hívott,hogy jó lenne ha elindulnék New Yorkba, ahol kezdődik a fotózás.Reggel nem akartam Nicot felébreszteni,de úgy sem akartam elmenni,hogy nem búcsúzok el ezért,írtam neki egy levelet:

                   Kedves Nico!
                   Sajnos korán el kell mennem,mert kezdődik a fotózás New Yorkban.
                   Ne haragudj, hogy nem búcsúzom el tőled rendesen, de nem akartalak
                   felébreszteni ,nem sokára találkozunk,addig is tartsd magadnál a mobilod.
                                                                                          
                                                                             Puszi,Claire

Ezután 1 hétig naponta, vagy minden másnap beszéltünk egymással, éppen egy fotózáson voltam,amikor láttam,hogy Nico írt egy sms-t:

                                    Szia Claire!
                   A tesztek mostanában kezdődnek Barcelonában és sokat kell
                   dolgoznunk,hogy a csapat összeálljon,ezért majd inkább hívlak én,
                   mert most egy kicsit elfoglaltabb leszek.
                  
                                                                       Hiányzol, Nico


Miután elolvastam az üzenetet, rájöttem,hogy nekem is hiányzik,de az is eszembe jutott,hogy ez biztosan jó lesz így, hiszen én Jensont szeretem és ha véletlenül ez kiderülne, akkor ő mit fog szólni hozzá.
De nem nagyon értem rá a problémáimmal foglalkozni,mivel nagyon sűrű a program,hogy végezzek a második futamig.
Olyan gyorsan telt az idő,hogy észre se vettem milyen hamar március 5. lett.
A munkám annyira lefoglalt,hogy mostanában nem is beszéltünk annyit Nicoval,de neki is nagyon sok dolga volt, most hogy egy új csapathoz,a Mercedeshez szerződött.
A világ összes földrészén tartottunk fotózást, a legjobban azt élveztem, mikor Milánóban voltunk, mert ott nagyon szép volt a környezet, ideális volt a hőmérséklet, a helyszín és a tetejében Milánóban volt egy divatbemutató is amit szintén nagyon élveztem.
Nico eközben már a Bahreini futamra készült.A csapat nagyon sokat dolgozott,hogy egy megfelelő gyorsasággal és hidraulikával felszerelt autót építsen.
Az edzéseken az autó különösebb problémát nem mutatott, az időmérőn a csapat az 5. és 7. helyen végzett,ami egy új csapathoz képest nagyon jó.A versenyt az 5. és 6. helyen zárták és a Ferrari lett a győztes autó.
Mikor már a vége fele voltunk a fotózásoknak, Ausztrália előtt Dél-Amerika volt az utolsó helyszín, ami elképesztő volt, ezért volt egy nap amikor csak túráztunk és senki nem foglalkozott a munkával.
Éppen vacsoráztunk, amikor éreztem, hogy rezeg a telefonom és nagyon megörültem,amikor megláttam, hogy a kijelző Nico nevét mutatta.
-Szia Claire!
-Szia!
-Hogy haladtok a fotózással?
-Már Dél - Amerikában vagyunk,ami az utolsó helyszín Ausztrália előtt, egyébként szeretnék gratulálni az első versenyedhez a Mercedessel.
-Köszönöm!Csak azért kérdeztem,hogy mikor láthatlak újra, mert már nagyon hiányzol.
Ezen csak mosolyogtam - Te is nekem.Nem sokára végzünk itt és jövőhéten már Ausztráliába leszek.
-Akkor majd hamarabb egyek oda, mint a csapat.
-Ha ezt a 2 hónapot kibírtuk egymás nélkül már kibírjuk ezt a 3 napot, neked amúgy is most a munkádra kell koncentrálnod.De félre ne érts, szeretném, ha minél hamarabb találkoznánk, de nekem is dolgoznom kell és....
-Azért néha vegyél levegőt is - vágott közbe Nico.
-Oké, már csak egy hét Nico és...
-És mi?
Ekkor eszembe jutott,hogy Jenson is ott lesz és azt is ,hogy ő is tudja hogy ott leszek,de ő amúgy is kibékült Jessicával,ezért nem haragudhat meg - gondoltam magamban.
-És van egy kis meglepetésem is a számodra!
-Na, kössz!Pasi vagyok, aki mellesleg 2 hónapja nem látta a barátnőjét és közlöd velem, hogy van egy kis meglepetésed - mondta Nico tetetett felháborodottsággal.Nagy szerencsém van, hogy most a szobámban vagyok és nincs velem senki.
-Jól van na....nem sokára ott leszek,de most mennem kell.Szia!
-Szia!
Már tényleg nagyon hiányzott Nico és valamiért olyan érzésem lett, mintha jobban érdekelne Nico,mint Jenson ,de lehet, hogy ez csak azért van,mert Nicoval legalább beszélgetem, Jensonnel pedig nem.
Tudtam,hogy már nincsen sok idő a következő nagydíjig,de egy kicsit néhány helyen az időjárás miatt elcsúsztunk ,ezért most csak a munkámra figyelhetek ,de azért már várom ,hogy Ausztráliába mehessek ,ahol 3 nappal korábban lesz a fotózás ,mint a verseny , ezért még egy kicsit elmehet ide-oda a régi barátaimmal, mielőtt a pasikkal töltöm az egész hétvégét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése