2012. február 22., szerda

3.rész: Na most ez hogy is volt?

-Rendben-feleltem kissé meglepetten.Akkor szia.
-Szia!Találkozunk Ausztráliában!
Barcelonától Berlin nincs messze mégis hosszúnak tűnt az út, az a rengeteg különös dolog ami történt. Először Nico szavain gondolkoztam: Tegnap olyan jól elvoltunk gondoltam ez az este talán megismétlődhetne...,először is miért habozott miután kimondta ezeket a szavakat és miért akarta,hogy maradjak?
Majd eszembe jutott Lewis is: Szeretném ha eljönnél az Ausztrál Nagydíjra!, na Lewist még annyira se értettem hiszen neki van barátnője, ráadásul ismerem is, habár lehet,hogy Niconak is van őt nem ismerem.
És sajnos csak az út végén az utolsó 10 percbe jutott eszembe Jenson: Még nem menj! és ami még ezután a mondat után következett,mikor bementünk a hálószobába, miután csókolóztunk az ágyon és persze a lényeg....,de sajnos ekkor leszállt a gépem.
Ahogy leszálltam a gépről ott állt Miranda, és mellette ott állt Jessica Michibata is!!!
-Jessica micsoda kellemes meglepetés nem is tudtam, hogy te is itt leszel.
-Igen kicsit összekaptunk a barátommal és akkor......
-Megkérdeztem tőle,hogy nincs-e kedve velünk tartani - vágott közbe a barátnőm.
-Hát ez nagyszerű! - feleltem egy kicsit erőltetett mosollyal, akkor mi legyen az uticél?
-Mit szólnátok Spanyolországhoz? - kérdezte Jesscia?
-Spanyol, hát tulajdonképpen onnan jöttem ide, de nem ott van a barátod??
-Ezt te meg honnan tudod?
-Öhh...hát most ott  tesztelnek nem? - és ez a kis füllentés be is jött volna, ha Jessica nem tudta volna kívülről, hogy ki mikor tesztel.
-Nem az csak februárban kezdődik és most január van.
-Tényleg....nahát!
-Szóval akkor honnan tudod, hogy hol van Jenson? - kérdezte most már eléggé féltékenyen.
-Miranda eközben alig tudta követni,hogy mi történik, csak kapkodta a fejét jobbra-balra.
-Oké!!Találkoztam Jensonnel,de nem legyél féltékeny mert nem történt semmi, mi csak barátok vagyunk és tudod,hogy soha nem tennék ilyet veled.
-Tudom,sajnálom!Ne haragudj!-felelte, majd megölelt.
-Legyen a Kanári-szigetek - mondta Miranda.
-Oké!Egyeztünk bele mindannyian.
Ennél tökéletesebb már nemi s lehetne már kész is a bőrönd!Már csak az volt a kérdés,hogy tudom-e tartani a számat majd a sok pia után,amit inni fogunk.
Felszálltunk a gépre és a Kanári-szigetek felé indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése