2012. február 24., péntek

6.rész: Végre Jenson!

Végre eljött a délután 5 óra, sétálok a MacLaren's felé és látom,hogy Jenson már ott ül.
-Szia!-köszöntem
-Szia! - örülök,hogy eljöttél.
-Örülök,hogy meghívtál.
-A telefonban nem úgy hangzott.
-Tudom,de ott volt mellettem Jessica.
-Jess?Mit keresett ott?
-Miranda meghívta mert tudta,hogy mi történt köztetek.
-Értem,de váltsunk témát.Mit csinálsz ma este?
Na ne már... most komolyan!De Jensontól nagyon jól esett ez a kérdés és őszintén még örültem is hogy feltette,habár ma ez már a harmadik volt.És ekkor olyat mondtam amit én sem hittem el:
- Lewissal randizom.
-Mi?Lewissal?hogy hogy?
Nem tudtam,hogy hogy magyarázzam ki magam ebből,ezért inkább elmesélten az egész történetet, hogy először találkoztam Nicoval, azután elhozott Monte Carloba és itt meg Lewissal kajáltam.Jenson csak nevetett ezen, hogy persze csak én lehetek az aki ilyen helyzetbe kerül.
-De én szeretnék veled lenni ma este.-jelentettem ki.
-De hogy ha már elígérkeztél Lewisnak?
-Mi lenne,ha most elmennék és felöltöznék a "randira" és majd hívlak mindenféleképpen 9 óra előtt,hogy gyere értem és elmennénk hozzád.Na mit szólsz?
-Nekem tetszik.
-Oké akkor nem sokára találkozunk.Szia!
-Szia!
Felmentem a szállodába kipakoltam a cuccaimat,vettem egy jó forró fürdőt,felöltöztem, megcsináltam a hajam és elindultam Lewishoz.Lewis már várt mikor én megérkeztem és elvitt valami flancos kis étterembe ahol az árak rajta se voltak az étlapon.
-Mit kérsz?
-Ráksalátát.És te?
-Mivel a munkám miatt nem ehetek túl sok mindent ezért én egy Caesar salátát.
Ezen mind a ketten elnevettük magunkat.Sokáig beszélgettünk a munkánkról, a hobbijainkról,de nekem kellett közbe szólni,hogy sajnos mennem kell.Lewis felajánlotta,hogy hazavisz,de mondtam,hogy jön a sofőr.
-Szeretném,ha találkozhatnánk még!
-De neked van barátnőd és nem hiszem hogy ez.....
-Nicollal már nem olyan jó a kapcsolatunk és most egy kicsit szüneteltetjük-vágott közbe Lewis.
-Majd találkozunk az Ausztrál Nagydíjon és majd ott beszélünk,mert mos teljesen bevagyok táblázva a fotózásokkal és a divat bemutatókkal.
Mikor megjött Jenson elköszöntem Lewistól és beszálltam az utóba szerencsére sötét volt és az üveg is sötétített volt, ezért Lewis nem láthatta Jensont.
-Menjünk a lakására uram! - poénkodtam amin mindketten nagyon jót nevettünk.
Mikor beléptem a szobába Jenson mondta,hogy üljek le a kanapéra,mindjárt jön ő is.Mikor visszajött a nappaliba egy üveg pezsgő volt a kezében 2 pohárral.
-És milyen volt a randi? - kérdezte Jenson miközben öntötte a pezsgőt.
-Jó volt,de veled jobb. - haraptam az ajkamba.
Jenson leült mellém és egyre közelebb jött.Még alig ittunk a pezsgőből,de már nem bírtunk magunkkal és szépen lassan egymáshoz hajoltunk, a szája már majdnem az enyémen volt.Majd egyik pillanatról a másikra azt éreztem,hogy szenvedélyesen csókolózunk.Jenson keze egyre lejjebb csúszott én felhúztam  a pólóját,már mindkettőnkön csak a fehérnemű volt.Bementünk Jenson hálószobájába és levettük magunkról a fehérneműt és szenvedélyesen szeretkeztünk.Azután egymást ölelve aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése