2012. február 20., hétfő

1.rész: Amikor újra találkoztunk

A nevem Claire Hall és a történetem egy keddi napon történt, mikor elmentem Barcelonába egy kis pihenőre.Az idő nagyszerű volt, annak ellenére, hogy január volt,habár a szállodai medencék fűtöttek voltak....
Nagy meglepetésemre találkoztam ott egy régi ismerősömmel, aki nem más volt,mint Jenson Button.
Igen,a történetemhez az is hozzátartozik, hogy Hollywoodban élek és van egy elképesztően nagy házam, mivel én  a Victoria's Secret egyyik modellje vagyok és a legjobb barátnőm Miranda Kerr.Mindketten Ausztráliában születtünk is néha elmegyünk együtt kirándulni oda.
De visszatérve az előzőekhez, odamentem Jensohöz és elkezdtünk beszélgetni, ő megkérdezte,hogy nincs-e kedvem felmenni hozzá én meg mondta,hogy oké menjünk.Nagyon jót beszélgettünk és mondta h később átjönnek a haverjai és ha van kedvem akkor bulizzunk együtt.Éppen menni akartam vissza a szobámba, mikor Jenson megfogtam a kezem és ezt súgta a fülembe:
-Még nem menj!
Nem gondolkoztam semmin csak egyszerűen megfordultam és megcsókoltam.Habár tudtam, hogy van barátnője és ez nem igazán helyes,de erre nem is gondoltam, csak élveztem a pillanatot.
Na igen azért azt is tudni kell rólam, hogy igazából nem nagyon estem kétségbe mikor megtudtam, hogy annak a pasinak akivel épp kavarok van barátnője,mivel úgy voltam az ilyen dolgokkal, hogy ezekhez két ember kell.
Mikor végre eltudtunk válni egymástól persze mindketten egy kicsit zavarban voltunk és nem csak azért mert mi régi jó barátok vagyunk, hanem azért is mert 2006-ban is volt köztünk valami.
Most 4 évvel később minden megváltozott,de lehet,hogy mégis érzek iránta valamit??
De akármennyire is voltunk zavrban én nem az én szobám felé vettem az irányt, hanem Jenson hálószobája felé...
De igen..öhm..ugye a haverok...ők is megérkeztek sajnos időelőtt.
Pedig gondoltam is magamba: -A pasik állandóan késnek,hogy lehet, hogy pont most még nehogy időben, még hamarabb is ideérnek.
Mivel Jensonnek volt barátnője így egy kicsit kellemetlen lett volna,ha a srácok meglátnak.
Ezért amíg Jenson behívta a srácokat és egyből a konyhába mentek "gondoltam is magamba hm..pasik".addig én kiosontam a szobámból és a sajátom felé indultam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése