2012. február 23., csütörtök

4.rész: A nyaralás

-Ez az, végre egy hét fotósok és újságírók nélkül-mondtam,mikor megérkeztünk.
A nyaralóházunk gyönyörű volt és 50 méterre volt a tengerparttól.az első nap, ahogy kicsomagoltunk bekentük magunkat naptejjel és az egész délutánt a parton töltöttük.A második napot is ugyan a parton töltöttük,de már dögös pasik társaságában,akikkel a parton találkoztunk és ma este bulizunk velük.
A buli nagyon jó volt,már a végén alig álltunk a lábunkon,annyit táncoltunk, de nagyon jól éreztük magunkat és lehet,hogy az este nem éppen úgy folytatódott,ahogy azt mi gondoltuk, hanem sokkal jobban...
A lányok nagyon elvoltak,mind a ketten elmentek az aktuális partnerükkel és azért én sem voltam egyedül,de én úgy gondoltam,ha már üres a ház akkor menjünk oda.Az este jól folytatódott,ittunk egy csomó pezsgőt még a sok piára, ami mégjobban kiütött mindkettőnket,de arra még volt erőnk,hogy szexeljünk egy jót.Mikor felébredtem a srác már nem volt itt, amit őszintén nem is bánok,de a lányok se voltak meg,ami már egy kicsit rosszabb volt,de úgy voltam vele,hogy már nagylányok.A nap folyamán viszont megérkeztek a lányok,de az egész napot alvással és józanodással töltöttük így a 3.nap lényegében kimaradt.A 4.napon elmentünk vásárolni, a vásárlással nekem csak egy bajom van : nem szeretem.
Persze a lányok ezt nem értették van pénzem, nőből vagyok és mégsem szeretek vásárolni.Habár azt is be kell vallanom,hogy az unokatesóm Tony,aki Olaszországban él szebbnél szebb és dögösebbnél dögösebb ruhákat tervez nektek és minden héten küld egy pár darabot.De akkor is nő vagyok és a lányok szerint a vásárlás nekünk lételemünk.
Az 5.napon napozás és egy jó kis masszázs volt a program.A masszázs közben megcsörrent a telefonom és a kijelző Jenson nevét mutattam.A gond csak az volt,hogy Jessica is ott feküdt mellettem és nem biztos,hogy túl jó ötlet felvenni.
-Vedd már fel! - szólt oda Jessica, egyáltalán minek hozod be ide a telefonod?!
-Jól van már bocsi.-feleltem kicsit gúnyosan.
-Szia!-szóltam a telefonba.
-Szia!Mit csinálsz?
-Éppen fekszem és kedves,a munkájukat remekül végső emberek tapiznak.Miért?
-Csak mert gondoltam,ha az elkövetkezendő napokba ráérnél,akkor megihatnánk egy kávét vagy valamit.
-Ööööö...oké, akkor találkozzunk a MacLaren's-be jövőhét Szerdán.
-Rendben.
-Akkor oké!Szia!
-Ki volt az?-kérdezte Jessica.
-Az ügynököm, meg akart velem beszélni egy időpontot valamilyen fotózással kapcsolatban.
-Na látod!, én ezért nem hoztam be a telefonom - és ezen mindketten elnevettük magunkat.
Amíg minket masszíroztak ,addig Miranda valamilyen gyógyfürdőt vett.
Lényegében ezen a napon se váltottuk meg a világot,de nem is ezért jöttünk ide.
A hatodik napon megint a parton voltunk, aztán a vízben,majd megint a parton napoztunk, tollasoztunk,röplabdáztunk,aztán bementünk a vízbe úszni,szóval a hazaindulás előtti utolsó napot nagyszerűen töltöttük.
Az utolsó nap reggel 1-2 órát még egy kicsit kimentünk napozni,azután megreggeliztünk, bepakoltunk a bőröndökbe és kimentünk a reptérre.A gépünk kb. délután 5 óra körül szállt fel és a LA felé vezető út felét átbeszéltük, a végét meg átaludtuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése