2012. február 24., péntek

5.rész: Talán szerelmes belém?

Amint leszállt a gépünk,elköszöntünk egymástól és elindultunk a házaink felé.Mikor hazaértem letusoltam és elmentem egy fotózásra,ahol a sminkesek kb.2 óráig sminkeltek,a fodrászok és a stylisztok is csak hosszú idő múltán tudták kitalálni,hogy most hogy is nézzek ki.A fotózás kb.1,5 óráig tartott.Mior végeztem lemostam magamról azt a 2 kiló sminket,amit rámkentek, átöltöztem , felkötöttem a hajam és elindultam Monte Carlo felé, a "fotózásra",ami a Jensonnel való találkozást jelentette.Az út hosszú volt,de nekem olyan rövidnek tűnt, elgondolkodtam a Jensonnel történteken és hogy lehet-e ebből valami, úgy hogy Jessicával nagyon jóban vagyunk.A gépem Monacóban és nem Monte Carlóban szállt le és igaz nem voltak messze egymástól, a lényeg az,hogy én nem tudtam,hogy Nico itt lakik, azt meg még annyira se gondoltam volna,hogy összefutok vele...de így lett.
-Szia!-köszöntem.
-Szia!Mit csinálsz Monacóban?
-Öhm....igazából Monte Carloba jöttem  egy "fotózás"megbeszélésére.
-Az tök jó és mikorra kell odaérned?
Oh basszus azt meg se beszéltük.
-Úgy kb. 5 órakor.
Eközben elővettem a telefonom és írtam egy SMS-t Jensonnek : 5-kor MacLare's.
-Nincs kedved meginni valamit?- kérdezte Nico.Még van 2 órád 5-ig.
-Na jó miért is ne.
-És te mit csinálsz itt?
-Én itt lakom.
Amíg kihozták az italunkat hosszú kínos csendben töltöttük azt az 5 percet.Végül Nico törte meg a csendet.
-Nincs kedved velem vacsorázni?
Ez a kérdés eléggé meglepett és eszembe jutott,hogy talán bejövök neki.
-Ma nem érek rá,de holnap ha neked jó.- na ez a válasz még engem is meglepett.
-Oké, akkor találkozzunk itt holnap 6-kor.
-Oké!- és azt hittem,hogy ezzel vége,de nem így történt.
-Akarod,hogy elvigyelek?
-Rendben.
Szerencsére az út nem volt hosszú.Kiszálltam Nico kocsijából és neki volt még egy kis dolga ezért gyorsan elment.De ekkor mikor megláttam nem akartam hinni a szememnek,ilyen nincs!Lewis Hamilton jött velem szembe.
-Szia!
-Szia!
-Mit csinálsz itt Monte Carloban?
-Egy "fotózás" megbeszélésére jöttem.
-Egy megbeszélés miatt elutaztál egészen eddig?
-Igen-feleltem kissé habozva.
-Nincs kedved bekapni valamit?
Mi van??Előbb Nico most meg Lewis akar velem lenni.
-Mikor lesz a megbeszélés?
-5 órakor.
-Akkor még van időd.
-Oké akkor menjünk és együnk valamit.
A kínos csend itt is beállt.
-És hogy van a barátnőd?
-Te most komolyan a barátnőmről akarsz velem beszélni?
-Van jobb témád?
-Igen van,mit csinálsz ma este?
Ez lehetetlen habár Lewis stílusa egy kicsit jobban lázba hozott nagyon rámenős volt,de ha így nézzük akkor Nico jobban bejön szőke haj,gyönyörű kék szemek.Miket beszélek én?-kérdeztem magamtól.A valóságba Lewis hozott vissza.
-Na?
-Hát ööö....
-Nagyszerű akkor találkozzunk itt este 7-kor.
És ezzel el is ment.Nem is tudtam elhinni és még a gondolat is különös volt de talán szerelmes belém?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése