2012. február 21., kedd

2.rész: A haverokkal

Mikor visszaértem a szobámba gyorsan átöltöztem, rendbe hoztam magam és nem tudtam másra gondolni, csak a csókra és arra, ami utána történt....
Mikor visszaértem Jenson szobájához bekopogtam. mint aki most jött és 5 perccel ezelőtt nem ebből a szobából osont ki.
Jenson kinyitotta az ajtót és ott voltak a barátai: Nico Rosberg és Lewis Hamilton.
Bementem és bemutatott Niconak és Lewisnak.Nagyon kedvesnek tűntek és annyira jól éreztük magunkat,hogy nem is vettük észre, már éjfél is elmúlt.
A fiúk kitalálták,hogy elmennek bulizni valahova, én pedig inkább azt mondtam, hogy most megyek mert nem akartam,hogy észrevegyék azt, hogy itt történt valami.
Miután visszaértem a szobámba lemostam a sminket, felvettem  kényelmes pizsit , ezután már csak a reggelre emlékeztem.
A telefon csörgésre ébredtem és a kijelző a legjobb barátnőm számát mutatta.
-Szia Claire!
-Szia Miranda!
-Mit csinálsz most??
-Éppen próbálom összeszedni magam-feleltem.Miért?
-Arra gondoltam,hogy most,amikor nincs olyan sok munkánk elmehetnénk valahová egy csajos hetet tartani.
-Ez jó ötlet!!
-Oké!Akkor mit szólnál ha kb.du.2-kor találkoznánk Berlinben?
-Nekem megfelel,akkor majd ott találkozunk.Szia!
-Szia!
Mikor épp kijelentkezni készültem,odajött hozzám valaki, a hangja ismerős volt és amint megfordultam megláttam Nicot.
-Máris elmész??
-Igen-mondtam.Tudod most beszéltem a barátnőmmel és kitaláltuk,hogy tartunk egy csajos hetet...valahol.
De miért kérded?
-Tegnap olyan jól elvoltunk gondoltam ez az este talán megismétlődhetne...,de ha menned kell, akkor menj csak.
Erre nem tudtam mit feleljek,annyira megvoltam lepődve,hogy arra sem emlékszem mi történ az elmúlt 1 percben.Nico hangja hozott vissza és válaszoltam kicsit meglepődve, hogy igen...öhm...jó volt én is élveztem.
Ezután kijelentkeztem és a taxi felé vettem az irányt, ekkor hirtelen valaki utánam szólt és láttam,hogy Lewis az.Ő is elmondta ugyanazt amit Nico és én megint csak értetlenül álltam a dolgok előtt és csak annyit hallottam,hogy Lewis ezt mondja: - Szeretném ha eljönnél az Ausztrál Nagydíjra!
Na erre már tényleg nem tudtam mit feleljek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése