2012. február 25., szombat

7.rész: Vége?!

Mikor felébredtünk egy csókkal köszöntöttük egymást.
-Jó reggelt!-mondtam.
-Jó reggelt baby!Mit szólnál,ha ma egész nap csak itt feküdnénk és nem csinálnánk semmit.
-Az jó lenne de tudod,hogy ma Nicoval vacsorázom.
-Ja tényleg.
-De utána visszajössz ugye?- kérdezte vigyorogva miközben megcsókolt, és nem is hagyta volna abba, ha nem kopogtatnak az ajtón.
-Ki lehet az?
-Nem tudom mindjárt megnézem el ne mozdulj.
-Nem fogok ígérem.
Jenson kinyitotta az ajtót,de a legkevésbé várt személy állt ott.
-Jessica!Hát te meg,hogy kerülsz ide?
-Már nem bírtam tovább, szerintem meg kell beszélnünk ami történt.
-Hmm...rendben gyere be.
-Látom azért még semmit nem dobtál ki ami közös.
-Miért tettem volna ezek nem rossz emlékek.
-Ülj csak le hozok egy kis vizet.
-Rendben!Képzeld a múlthéten teljesen féltékeny lettem,mert Claire azt mondta, hogy ott volt Barcelonában és én azt hittem,hogy veled volt.Kicsit rosszul is éreztem magam amiért megvádoltam Clairet, ő soha nem tenne ilyet.
Eközben én mindent hallottam és próbáltam csendben felöltözni és eltakarítani magunk után.
-De most már minden rendben köztetek ugye?
-Igen,de nem mehetnénk be inkább a hálóba beszélgetni?
-Miért?
-Ott szerintem egy kicsit jobban eltudnánk engedni magunkat és talán....ki is békülhetnénk.
Ajajj,na ez a mondat volt az amikor arra gondoltam hogy Jenson talán újra összejön Jessicával.
-Szerintem addig amíg nem tisztáztuk a helyzetet ne menjünk be a hálóba,mert úgy se az lenne a vége,hogy megbeszélnénk a dolgot.
Szép mentés! - gondoltam magamban.
Ezután még úgy kb.1 órát beszélgettek,majd Jessica elment.
Miután Jenson bejött a szobámba úgy éreztem,hogy ezt meg kell beszélnünk.
-Figyelj Jenson,szerintem ez nem jó ötlet,Jessica láthatóan teljesen oda van érted és ráadásul nekem nagyon jó barátnőm és nem szeretném,ha ez megváltozna.
-Te most azt mondod, hogy hagyjuk ezt abba?Én úgy érzem,hogy több van köztünk,mint szex.
-Én is ezt érzem,de te tudod a legjobban,hogy soha nem érdekelt,ha az aktuális pasimnak van barátnője,de ez más mert az én barátnőimmel nem tudom ugyanezt megtenni.Ráadásul ti nem is szakítottatok csak szünetet tartotok,mindig ezt tettétek.
-Talán igazad van,de nem akarom,hogy az legyen.
-Én sem de ne így váljunk el.Tegyük egy kicsit szebbé....mit szólsz?
-Benne vagyok! -  és Jenson egyből rám mászott,és tényleg sokkal szebbé tette az utolsó órákat.
-Ez tökéletes volt! - de mennem kell Nico már vár.
-Szia!Majd találkozunk az Ausztrál Nagydíjon. - ezzel búcsúztam el Jensontől.
Ránéztem az órámra és rájöttem,hogy sietnem kell mert már, du. 4 óra volt.
A megbeszélt helyen találkoztam Nicoval és kaptam egy szál vörös rózsát.
-Ez nagyon kedves köszönöm szépen.
De ez még semmi nem volt ahhoz képest,ami ezután következett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése